Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı Programı
Genel Bilgi
Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı Programı; tüm kamu kurum ve kuruluşları ile özel sektör işletmelerinin yönetim alanına yönetici asistanı yetiştirmeyi hedeflemektedir. Sanayi ve ticari gelişmelerin yaşandığı, gerek kamu gerekse özel işletmelerin arttığı bir ortamda yöneticilerin büro işlerini düzenleyebilecek bilgi ve beceriye sahip, değişen ve gelişen iş dünyası koşullarına uyum sağlayabilecek kişiler yetiştirmeyi planlamaktadır. Bu hedef doğrultusunda; yönetim fonksiyonlarına göre büro hizmetini yerine getirebilecek, yöneticinin çalışmalarına ve kurum içi işleyişe etkin bir katkı sağlayabilecek uzman iş gücü için gerekli eğitim ve öğrenim vermeyi amaçlamaktadır.
Dört dönemlik bir eğitim programını kapsayan program, giderek artan eğitimli büro elemanı şeklindeki iş gücü ihtiyacını karşılamaya yöneliktir. Bu süreçte mesleki gelişimlerine yönelik eğitim verilmektedir. Mesleki staj, eğitim süreci kapsamındadır. Program sonunda mezun olan öğrencilere ön lisans diploması verilmektedir.
Akademik Personel


Ders Kataloğu
Çift Anadal / Yandal Programları
Çift Anadal Programı: Öğrencilere, asıl bölümlerinin yanı sıra ilgi duydukları başka bir bölümde de lisans derecesi alma imkanı tanır. Bu programda, öğrenciler iki farklı bölümün derslerini tamamlayarak her iki alanda da diploma sahibi olabilirler.
Yandal Programı: Öğrencinin asıl bölümü dışında ilgi duyduğu başka bir alanda belirli sayıda ders almasını sağlar. Yandal programını tamamlayan öğrencilere, bu alanda resmi bir sertifika verilir; ancak bu, ikinci bir lisans diploması anlamına gelmez.
- Çift Anadal ve Yandal programlarına ulaşmak için tıklayınız.
Değişim Programları
Öğrencilere, belirli bir süre boyunca yurtiçi veya yurtdışındaki başka bir üniversitede eğitim alma fırsatı sunar. Bu programlar sayesinde öğrenciler, farklı kültürleri tanıma, yabancı dil becerilerini geliştirme ve uluslararası akademik deneyim kazanma imkanı bulurlar. En yaygın değişim programları arasında Erasmus+, Mevlana ve Farabi gibi programlar yer alır.
- Erasmus Programı için tıklayınız.
- Mevlana Programı için tıklayınız.
- Farabi Programı için tıklayınız.
KARİYER
ÇALIŞMA ALANLARI VE İŞ BULMA İMKÂNLARI
Büro yönetimi ve yönetici asistanlığı ön lisans mezunlarının iş alanı oldukça geniş olup, kamu-özel sektöre ait pek çok kurum ve kuruluşta, üniversitelerde, vakıflarda, derneklerde çalışabilmektedirler. İşletmelerin çağdaş işletmecilik anlayışı ile yönetilmesi ihtiyacının giderek daha fazla hissedilmesi, bu alanda eğitilmiş insan gücüne duyulan gereksinimi artırmaktadır.
KPSS ile yapılan memur alımlarında ‘ Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı’ tercihlerinde ön lisans mezunu şartı aranmaktadır. Bu şekilde bir ön lisans programından mezun olan öğrencilerin kamu sektöründe de iş bulma imkânları vardır.
Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı Programı Mezunlarının Dikey Geçiş Yapabilecekleri Lisans Programları
- Halkla İlişkiler
- Halkla İlişkiler ve Reklamcılık
- Halkla İlişkiler ve Tanıtım
- İşletme Bilgi Yönetimi
- Reklamcılık ve Halkla İlişkiler
- Sağlık Yönetimi
- Yönetim Bilişim Sistemleri
- Büro Yönetimi Öğretmenliği
- Sağlık Kurumları İşletmeciliği
Program Tanıtım Sunusu
Program tanıtım sunusu hazırlanmaktadır...
İLETİŞİM
- Adres : Şehit Bülent Yurtseven Kampüsü, Tuzluca Meslek Yüksekokulu Müdürlüğü
- Çağrı Merkezi : 444 9 447
Telefon: +90 476 223 00 10 - 3405 - Faks: +90 476 223 00 17
- E-posta: tuzluca@igdir.edu.tr
Program Tanıtım Sunusu
Bir bölüm veya programın temel özelliklerini, eğitim olanaklarını ve hedeflerini tanıtmak amacıyla hazırlanan sunumdur.
İletişim
- Adres : Şehit Bülent Yurtseven Kampüsü, Tuzluca Meslek Yüksekokulu Müdürlüğü
- Çağrı Merkezi : 444 9 447
Telefon: +90 476 223 00 10 - 3405 - Faks: +90 476 223 00 17
- E-posta: tuzluca@igdir.edu.tr